سیزدهمین کارگاه آموزش تاریخ شفاهی در کرمانشاه برگزار می‌شود



سیزدهمین کارگاه یک روزه آموزش تاریخ‌شفاهی دفاع‌مقدس، روز چهارشنبه(30شهریور ماه) با حضور محققان و نویسندگان حوزه جنگ‌تحمیلی، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
به گزارش سایت تاریخ شفاهی ایران؛ «علیرضا کمری» صاحب‌نظر حوزه اسناد و پژوهش دفاع‌مقدس، «دکتر علی فروزفر» استاد رشته علوم ارتباطات، «محسن غنی یاری» پژوهشگر و صاحب نظر در عرصه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
همچنین جمعی از نویسندگان، محققان و پژوهشگران کرمانشاهی در این کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع‌مقدس حضور خواهند داشت و با مباحث نظری و علمی در حوزه تاریخ شفاهی آشنا می‌شوند.در این نشست جمعی از محققان و نویسندگان حوزه تاریخ شفاهی از استان‌های لرستان و خوزستان نیز حضور دارند.
سیزدهمین کارگاه یک روزه آموزش تاریخ‌شفاهی دفاع‌مقدس، ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه(30 شهریور ماه) در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان کرمانشاه  برگزار می‌شود.
سلسله کارگاه‌های آموزش تاریخ‌شفاهی دفاع‌مقدس، با هدف تبیین اهمیت این حوزه در زمینه تدوین کتاب‌های جنگ و به همت مرکز ملی اسناد و کتابخانه دفاع‌مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 استان‌های کرمان، خراسان رضوی، تبریز، فارس، خوزستان، سمنان، رشت، خراسان جنوبی، تهران، قم، فارس و مازندران  از استان‌هایی هستند که کارگاه آموزش تاریخ شفاهی در آنها برگزار شده است.

فاطمه نوروند



 
تعداد بازدید: 3192



http://oral-history.ir/?page=post&id=2861